شوخیتون گرفته خدا وکیلی😐😂

شوخیتون گرفته خدا وکیلی😐😂
اقا بزار جام جهانی تموم بشه بعد بازی تیم هارو شروع کن😐😂
بخدا وقتی بازیکن اصلیمون نیست چرا بایدد بازی برگزار بشه
علیپور نیست نیازمند نیست محمدی نیست محمودی نیست کنعانی نیست و...... وای خداا از موقعی که این خبرو شنیدم دستمو گذاشتم تسبیح رفتم دعا دعا کردم که ببریم
خدایا خودت به ما رحم کن😂


#پرسپولیس#جام_جهانی
دیدگاه ها (۱)

دیروزز تولد مسی بود💙😭😭تولدت مبارک مسی تولدت مبارک بهترین مرد...

💔💔💔#غمگین#تکست#اکسپلور

ععععععع💔#تنهایی#اکسپلور

تگش کن ذوق کنه✨🥺🫠#رفیق#تگ#فرند#دوست#اکسپلور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط