عکاس خودم

عکاس خودم
دیدگاه ها (۱۷)

بیدل منم !که دلم مانده پیش تو

تنهایی خوبه ولی دو نفرش ...

بنازم عزت اشکی...که ریزد بر کویر دل،ولی آخر بسوزد دل...چو دا...

شجاع ترین آدمهااونان کهخجالت نمیکشن و دست پدر و مادرشونو می ...

نگاه نمیکنی

عمارت حاج رییس استان بوشهر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط