کاش یک نفر کنار دستم نشسته بود

کاش یک نفر کنار دستم نشسته بود
و می گفت:
یک لحظه صبر کن...
و از روی کنترل دکمه ی خاموش را میزد...
میگفت:
نترس...
شوکه نشو...
این فیلم تلخ،
زندگی ات نبود!
فقط میخواستیم قاعده بازی را نشانت بدهیم
یاد گرفتی چطور نبازی؟
کمتر دلت بشکند؟
کمتر غصه بخوری؟
حالا بلند شو...
وقت تولدت رسیده است
دیدگاه ها (۵)

حامد همایون.چنین کنم چنان کنم

پویا بیاتی.آی تو

اگر هنوز در سرت هست،پس ارزشمند است.بخاطرش خطر کن!

ملدم😍 😍 😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط