گاهی وقتها از تنهایی باید خودتو بغل کنی😔

گاهی وقتها از تنهایی باید خودتو بغل کنی😔
دیدگاه ها (۱)

سه تا گوگولی در یک قاب

درسا🤣🤣

سلام بچه‌ها میشه لایک کنید تازه واردم ❤️😘

گاهی باید در لنجن فرو بری تا به بتونی خودتو بیرون بکشی،،

بعضی وقتها......#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط