واقعا برای بعضیا متاسفم که ایگورم میکنن بچها این یک چیز ا
واقعا برای بعضیا متاسفم که ایگورم میکنن بچها این یک چیز اجباری نیست یک چیز دل بخواهی ولی ولی واقعا یکم انسانیت داشت باشید خبو بگو که دوست نداری بگو ولی اینگروم نکن واقعا که برای بعضیا متاسفم ول بعضیاتون انقدر گلیدددددد که نگم بعدشم تو ادیت کسی نگه چرا مارو نزاشتی من بهتون گفت عکس چشماتون بفرستید نفرستادید به من مربوط نیست 🙄🙄🫡
به عکسم توجه نکنید عکس جدی نداشتم بجز این😂
به عکسم توجه نکنید عکس جدی نداشتم بجز این😂
- ۱.۴k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط