از آدمها نپرسید"چرا ناراحتن".....!
از آدمها نپرسید"چرا ناراحتن".....!
برای"اشکها و بغضهایشان"
"دلیل"نخواهید..!🍂
بغض های ناخواسته.....🍁
گریه های بی اراده...
"دلیل نمیخواهد"...!!!
بهانه نمیشناسد...!
یک دل" پر "میخواهد...
و یک" حس" عجیب"...
که نه "او"میتواند توضیح دهد..
و نه "تو"میتوانی درک کنی..
پس "بدون"سوال 🍂
*کنارش باش* "همین"..!!🍁
🌸🍃🌸شبتون منور بنور خدا🌸🍃🌸
برای"اشکها و بغضهایشان"
"دلیل"نخواهید..!🍂
بغض های ناخواسته.....🍁
گریه های بی اراده...
"دلیل نمیخواهد"...!!!
بهانه نمیشناسد...!
یک دل" پر "میخواهد...
و یک" حس" عجیب"...
که نه "او"میتواند توضیح دهد..
و نه "تو"میتوانی درک کنی..
پس "بدون"سوال 🍂
*کنارش باش* "همین"..!!🍁
🌸🍃🌸شبتون منور بنور خدا🌸🍃🌸
- ۹۶۲
- ۲۷ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط