داداش جات خیلی خالی بود

داداش جات خیلی خالی بود
دیدگاه ها (۲۴۳)

دعا کنید دیگه زلزله نیاد خواهش میکنم 😔

کرماشانگم تسلیت😔 😔 😔

می‌دونم تسلیت دردی دوا نمیکنه ولی خدا به بازماندگان همشهری ه...

شهر من تسلیت 😔

جات خیلی خالی داداشی اصلا دسته و هیئت رفتنم نمیاد.. 😞🖤#داغ_ب...

جات خالی

جات خالی msiiii... ♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط