⇦امشب دیدیش؟
⇦امشب دیدیش؟
✍آره..
⇦دلت تنگ شده بود؟
✍ آره...
⇦این فقط از دور بود!
✍ همینم برام کافیه...
⇦چرا دوباره داری گریه میکنی؟
✍ دلتنگشم...
⇦ خسته نشدی از بس منتظرش موندی؟؟
✍نه....".".
⇦ولی اون بهت فکر نمیکنه!!
✍ برام مهم نیست....".".
⇦تو حتی به عکسشم قانع ایی,چرا؟؟؟
✍ نمیدونم...
⇦اون کنار یکی دیگه خوشه!!!
✍آرزومه خوشیش...
⇦تو دیوونه ای!؟؟
✍ آره دیونه ی اون...
⇦کاش اونم اینقد تو رو میخواست!
✍ قبلا میخواست....".".
⇦بس کن میمیری!!!
✍ واسه اون مردن آرزومه...
⇦من مهم نیستم؟؟
✍خب تو باعثی که نمیتونم فراموشش کنم...
⇦ تا کی؟؟؟
✍انقد منتظر میمونم تا برگرده....".".
⇦اگه بر نگشت؟؟
✍ میمیرم....".".
⇦گناه من چیه که دل تو شدم؟
✍ تو هم بی تقصیری مث من...
⇦ ولی من خسته شدم!!
✍ من هنوز خسته نشدم...
⇦آخــــــــــه...
✍ هیس دلم بس میکنی یانه؟
⇦بس نمیکنم تو داری خودتو میکشی!!!
✍ بـــــه درکــــــــــ مـــــن هـــــنـــــوز دوســـــشـــ دارم حتـــــی اگـــــه مـــــال مـــــن نـبـــــاشـــــه...........
✍آره..
⇦دلت تنگ شده بود؟
✍ آره...
⇦این فقط از دور بود!
✍ همینم برام کافیه...
⇦چرا دوباره داری گریه میکنی؟
✍ دلتنگشم...
⇦ خسته نشدی از بس منتظرش موندی؟؟
✍نه....".".
⇦ولی اون بهت فکر نمیکنه!!
✍ برام مهم نیست....".".
⇦تو حتی به عکسشم قانع ایی,چرا؟؟؟
✍ نمیدونم...
⇦اون کنار یکی دیگه خوشه!!!
✍آرزومه خوشیش...
⇦تو دیوونه ای!؟؟
✍ آره دیونه ی اون...
⇦کاش اونم اینقد تو رو میخواست!
✍ قبلا میخواست....".".
⇦بس کن میمیری!!!
✍ واسه اون مردن آرزومه...
⇦من مهم نیستم؟؟
✍خب تو باعثی که نمیتونم فراموشش کنم...
⇦ تا کی؟؟؟
✍انقد منتظر میمونم تا برگرده....".".
⇦اگه بر نگشت؟؟
✍ میمیرم....".".
⇦گناه من چیه که دل تو شدم؟
✍ تو هم بی تقصیری مث من...
⇦ ولی من خسته شدم!!
✍ من هنوز خسته نشدم...
⇦آخــــــــــه...
✍ هیس دلم بس میکنی یانه؟
⇦بس نمیکنم تو داری خودتو میکشی!!!
✍ بـــــه درکــــــــــ مـــــن هـــــنـــــوز دوســـــشـــ دارم حتـــــی اگـــــه مـــــال مـــــن نـبـــــاشـــــه...........
- ۷۸۳
- ۳۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط