بهتره بگیم یه دست بیل هم تو کیون کیسه ها😂 😂 😂 😂 😂

بهتره بگیم یه دست بیل هم تو کیون کیسه ها😂 😂 😂 😂 😂
دیدگاه ها (۳)

هواداراشم چندتاکیونی باشن😂 😂 😂 😂 😂 😂

هویت یه کیسه کش😂 😂 😂 😂 😂

خرای آبی اسم باشگاهشون میذاریم چطوره؟؟؟😂 😂 😂 😂 😂

به احترام این تیم می ایستیم👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏

اینا ایرانی نیستندالبته بهتره بگیم آدمیزاد نیستند

بهتره بگیم اون تمام شریک جرم هام هست

🔴بازیکنان یا شاید بهتره بگیم آیندگان پرسپولیس در اردوی تیم م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط