آدما میرن، اما جوری که رفتن

آدما میرن، اما جوری که رفتن
همیشه می مونه.
دیدگاه ها (۱)

تنها سیو منقاروند در بازی دیشب

مثه بیرانوند

چرا وقتی ادما می میرن واسش گل میخرن؟

رفتن! سخته اما بعضی وقت ها لازمهخیلیا از زندگیمون میرن اما ی...

همیشه مراقبشه و مثل یک برادر می مونه 💙💜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط