^ـــ ^

^ـــ ^
دیدگاه ها (۱۱)

دختـــر باس وقتی آقاش میگه:لباسامو اتو کن بگه↶شلوار لی ک اتو...

کیــــو دارم به جــــز "تنهـــایی" امشب... :(

چراااا هرچــــــی ک "خوبــــه" زود تموم میشه؟✖

...مرسی ک هسی....

لول آپ

سناریو BTSوقتی میزنی گوشیشونو میشکنی 😁 نامجون ــ هعیی ا/ت ای...

ـــ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط