چقدر دلم میخواهد .... کوچه به کوچه بیایم... همه ی درها را
چقدر دلم میخواهد .... کوچه به کوچه بیایم... همه ی درها را بزنم... شاید... یکی را تو باز کنی..
- ۱.۷k
- ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط