lovehabib 38611749

دیدگاه ها (۰)

چرا بعضی ها همیشه این ریختی هستند؟؟؟؟ همش توی فکر !!!!

🔻مذاکره با آمریکا «یکی از ده کار» است، نه تمام آن/ تکرار خطا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط