بچه ها خیلی ها هم توی کامنتا هم توی پیوی گفتین حداقل به ا
بچه ها خیلی ها هم توی کامنتا هم توی پیوی گفتین حداقل به احترامش مشکی بپوش و این چیزا...
باید بگم که من مسیحیم میدونم قراره مسخرم کنین ولی خب باید بگم که من فقط خدا و پسر خدا رو( عیسی مسیح بزرگ)میپرستم و احترام میزارم و خب فقط برای مرگ پسر خدا گریه میکنم نمیگم به اسلام و مسلمونا توهین کردم و اینکه این دین منه پس توی محرم مشکی نپوشم مشکلی نیست و به خودم مربوط میشه و این که عیسی مسیح هیچوقت دین اسلام رو مسخره نکرده
باید بگم که من مسیحیم میدونم قراره مسخرم کنین ولی خب باید بگم که من فقط خدا و پسر خدا رو( عیسی مسیح بزرگ)میپرستم و احترام میزارم و خب فقط برای مرگ پسر خدا گریه میکنم نمیگم به اسلام و مسلمونا توهین کردم و اینکه این دین منه پس توی محرم مشکی نپوشم مشکلی نیست و به خودم مربوط میشه و این که عیسی مسیح هیچوقت دین اسلام رو مسخره نکرده
- ۴۷۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط