اصلاً یادت هست،

اصلاً یادت هست،
که نیستم ..؟
دیدگاه ها (۲)

تو را دوست داشتم، چنان که گویی تو آخرین عزیزانِ من بر رویِ ز...

من نمیخوام که اون توی قلبم باشه، میخوام اینجا کنارم باشه!

انتظار کشیدن ترسناک ترین قسمت دوست داشتن واسه یه دختره ،، تر...

😍 😍

من اصلاً حسود نیستم اصلاً

من اصلاً آدم حسودی نیستم حسودم خودتونید

اصلاً پولکی نیستم،صرفاً جهت خنده🤪🤪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط