کاش جایی برویم...تابلویی داشته باشد....که رویش خدا نوشته
کاش جایی برویم...تابلویی داشته باشد....که رویش خدا نوشته باشد.....به پایان تمام تنهایی ها نزدیک میشوید.....
- ۷۰۲
- ۱۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط