من که نیسم😒😐

من که نیسم😒😐
دیدگاه ها (۲)

فاک😐😒

این منم😂😂😂

فاک😂😂 من همیشه یه هفته بعد می فهممیه بار بعد یه هفته فهمیدم ...

فقط آخری😂😂😂

بچها بگین فقد من نیسم که سکته کردم🤧🙏🏻

معلومه که ارومم اصلنم عصبیو خشن نیسم اصلاااا کاملا ارومممم👍🏻...

دهنمون سرویس شد با این آهنگه ولی ول کن نیسم 🤣🤦‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط