زیاد کشیدم ..

زیاد کشیدم ..
تو ک برام ی پکی !
دیدگاه ها (۵)

از من معصوم تر اخه ؟ ._______.

لعنت ب اونایی ک ؛تحمل شادیتو ندارن ! میرینن ب حالت !

ادا تنگارو درار !!ولی ن پیش کسی ک گشادت کرده...! ؛)

مرسی رفیق .. !

زیاد میخوابی؟؟تو کامنتا برام بگو💖💖

روزی ک تو دیگه برام وجود نداری

کل زمین تو برام ی ور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط