اونیکه نِمیــتونه مَنـو تو
اونیکه نِمیــتونه مَنـو تو
"بَدتَریــن"
شَرایِطَـــم تَحَمُــل کنـــه..
☜ قَطعاً لـیاقَتِ مَنـو تو
"بـِهـتَـریــن"
شَرایطم نداره...
"بَدتَریــن"
شَرایِطَـــم تَحَمُــل کنـــه..
☜ قَطعاً لـیاقَتِ مَنـو تو
"بـِهـتَـریــن"
شَرایطم نداره...
- ۳۷۱
- ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط