#انرژی_مثبت 😍

#انرژی_مثبت 😍
هر آدمی باید یه رفیق داشته باشه
توو پاییز باهاش خِش خِش کنه ☺ ️😅 ❤ ️
@mano_minions
دیدگاه ها (۲)

آدمای زیادی میان که به عنوان رفیق واردِ زندگیه تیره و تارت ب...

Snopbob

من میگم رفیق آدم باید از خودش عاقل‌تر باشه؛ یه جورایی مکمل ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط