دوستان ببخشید پست کم میذارم آخه دستم شکسته
دوستان ببخشید پست کم میذارم آخه دستم شکسته
.
.
.
.
.
.
.
.
تو ویلای کیشمون بودیم، رفتم برم از پورشه ام آیفون 6 بردارم از دلفینم عکس بگیرم، پام گیر کرد به پیانوم، خوردم زمین دستم ،خورد به لبه میز بیلیاردم،
شکست!
.
.
.
.
.
.
.
.
تو ویلای کیشمون بودیم، رفتم برم از پورشه ام آیفون 6 بردارم از دلفینم عکس بگیرم، پام گیر کرد به پیانوم، خوردم زمین دستم ،خورد به لبه میز بیلیاردم،
شکست!
- ۳.۲k
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط