از ترس کرونا با مردم دست نمیدیم،
از ترس کرونا با مردم دست نمیدیم،
باشه ؛ قبول.
ولی کاش از ترس خدا هم :
👈 با نامحرم دست نمیدادیم !
👈 به مال حرام دست نمی زدیم !
👈 به بیت المال دست درازی نمی کردیم !
👈 از کم کاری و کم فروشی دست می کشیدیم !
👈 از یتیمان دستگیری میکردیم!
👈 و ....و......و......
وقتی برای "احتمالی" ها انقـدر اهمیت قائلیم ؛ چرا اهمیتی برای این "قطعی" ها قائل نیستیم.......
باشه ؛ قبول.
ولی کاش از ترس خدا هم :
👈 با نامحرم دست نمیدادیم !
👈 به مال حرام دست نمی زدیم !
👈 به بیت المال دست درازی نمی کردیم !
👈 از کم کاری و کم فروشی دست می کشیدیم !
👈 از یتیمان دستگیری میکردیم!
👈 و ....و......و......
وقتی برای "احتمالی" ها انقـدر اهمیت قائلیم ؛ چرا اهمیتی برای این "قطعی" ها قائل نیستیم.......
- ۲.۹k
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط