باران به روی پنجره هاشور می زند

باران به روی پنجره هاشور می زند
باران گرفته است و دلم شور می زند...

در حسرت نوشتن یک شعر تازه ام
بگذار تا به حرف بیاید جنازه ام
دیدگاه ها (۳)

کاش میشد هیچکس تنها نبود کاش میشد دیدنت رویا نبود گفته بودی ...

خخخخخخخخخخخخخخخ واااااالا

لو هچ الحــــب یومـاریـده خخخخخ

در قرن ما تعریف عشق گره خوردن “تن ها “ست نه پیوند قلبها!

شعر

تر سناک بودن هم سبک زندگیمه🖤😏

واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو می نویسمقلبم خیس دلتنگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط