دیر می فهمی که زندگی نکردی، وشیش دنگ حواست به" چی میشه" ه

دیر می فهمی که زندگی نکردی، وشیش دنگ حواست به" چی میشه" ها بوده.....!👌🏼
دیدگاه ها (۳)

چشاتو میخرم...... غمشو بیشتر☆♡

هیچوقت نمیتونی توضیح بدی، که خدا حافظی با کسی که دوسش داریچق...

درون هر انسان، داستانی ست که دوست نداردآن را فراموش کند.

قدری حال خوب، بی ترس فردا آرزوست.....

فکر نکردی که بی تو چی میشه ؟!

در لحظه زندگی کن

🌱🍒عاشق نباشی حس باران را نمی فهمی فرق قفس با یک خیابان را نم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط