part 14

part 14
پارت ۱۴
تا اومدم وارد کلاس بشم زنگ خورد اینم از شانس زیبای من هاهاها
وجی:از دست رفتی ها
وارد کلا شدم و کیفمو روی صندلی گذاشتم
عجیب بود امروز آیرین نیومده بود
خواستم بهش زنگ بزنم که یادم اومد شمارشو ندارم خخخخ زندگی چقدر زیباست
®هارین؟
ای کصافت خیانت کار
®ببشید
رومو کردم اونور
®چیپس بقولی آشتی میکنی؟
نه
®سرکه ای هستا
ما که این حرفا رو نداریم بالاخره دوستیم
وجی:چیشد یک روز هم نگذشتا
راستی تو از کجا می‌دونی من چیپس سرکه ای دوست دارم؟
®جنی نگفت؟من دختر خاله ی جنی هستم اون بهم سفارش کرد هواتو داشته باشم
عه میگم چه اسمت اشناعه راستی جریان اون سوله ی نزدیک مدرسه چیه؟
®خب جریان از سال ۱۹۹۹ شروع میشه
در مورد دو تا دختره به نام هه سو و جویونه که باهم دوست صمیمی بودن
هر دو تا شون بالرین بودن
هه سو دختر عموی جویون بود به خاطر همین از بچگی باهم رقابت زیادی داشتن
همیشه خانواده ی جویون اون رو با هه سو مقایسه میکردن اونم خیلی تحت فشار بود
میگن جویون همیشه توی همه چیز نفر دوم بود و هه سو همیشه ازش جلو تر بود حتی توی ساده ترین چیز ها
جویون هم از بچگی به باله علاقه داشت و قبل از اینکه رابطه اش با هه سو خراب بشه باهم شروع به یاد گیری باله کردن
اونا یک تیم شکست ناپذیر توی مدرسه بودن ولی بازم جویون نفر دوم بود
یک روز تیم باله ی مدرسه مون نامزد برای شرکت توی یک مسابقه ی بزرگ میشه ولی فقط یک نفر از تیم می‌تونه بره
+ و اون نفر هم هه سو بوده
®درسته جویون که همیشه بازیکن ذخیره بوده خیلی حسودیش میشه و تصمیم میگره هه سو رو یک جوری سر نگون کنه توی روز سال نو زمانی که هزاره می‌خواسته تغییر کنه جویون هه سو رو توی سالن باله به قتل می‌رسونه و چون یک سری خرافات در مورد تغییر هزاره هست اون سالن رو برای همیشه بستن میگن هر روز صبح صدای جیغ از اون سوله شنیده میشه
+ نگو که اینو باور کردی؟
®البته که نه ولی از اونجا برای شکنجه استفاده میشه معمولا رتبه های بالا تایم مبارزه هر کسی که ازشون جلو بزنه رو اونجا شکنجه میکنن
+ مگه ازشون جلو نزده پس چطوری؟
®اونا یک گروه اتحاد تشکیل دادن یعنی بین خودشون یک پیمان بستن که اگه کسی خیلی رتبه اش بالا رفت و جای یکی از اعضا رو گرفت همه باهم نابودش کنن ولی می‌دونی من نگران اینم اون دختری که دیروز باهات بود رو بلایی سرش آورده باشن
+ چی؟چرا اون؟
®به جز اعضای یک سری اتحادیه اگر دو نفر یا بیشتر باهم متحد بشن باید از رتبه بندی خارج بشن و اگر ناگهانی یکی به رتبه ی پایین بیست دست پیدا کنه اونم باید خارج بشه البته این فقط برای رتبه بندی دختراست
پس الان اون ؟
®درسته ممکنه کارش به بیمارستان کشیده باشه
دیدگاه ها (۰)

+چرا ؟چرا نیومدن سراغ من؟®چون اون ضعیف تره +نکنه توی همون سو...

part 13®من رفتم خداحافظ +چی ؟کجا میمعاون:کیم هارین+ب..بلهمعا...

part 12دستاشو قلاب کرد که منم بزور خودمو پرت کردم روی دیوار ...

«عشق در دبیرستان»«پارت اول»می یونگ صبح با الارم گوشی بلند می...

part 8خب جعون جونگکوک این رتبه بندی ها رو درست کرده(گروه مطا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط