باید جبران کنن دیگه 😏

باید جبران کنن دیگه 😏
دیدگاه ها (۶)

بازیکنا در مادرید ❤ 💙 💪 ✌

الکلاسیکوبه امید برد بارسا😏 ❤ 💙 💪 ✌

برنالئو آماده الکلاسیکو ❤ 💙 💪 ✌

والا 😂 😂 😂 😂

فصل دیگه باید با زبان اشاره باهم صحبت کنن

شلاممو ببخشید که نبودم برا جبران دیگه ارتیست نیستم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط