خواستَم بِهِت بِگَم آدَم شو…

خواستَم بِهِت بِگَم آدَم شو…
اَما دِلَم نَیومَد تو شَرایِط سَخت قَرارِت بِدَم!هه
دیدگاه ها (۱)

دقت کردين فال حافظ ميگيري از مي و باده و لب و زلف و پر و پاچ...

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎﺱ ........ﻗﺒﻼ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﺑﻮﺩﻩ :| ﭼ...

بعلهههه

؟؟؟؟؟؟؟

چی بگم خدایی، دلم نمیاد فحش هم بدم بهت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط