خواستَم بِهِت بِگَم آدَم شو…
خواستَم بِهِت بِگَم آدَم شو…
اَما دِلَم نَیومَد تو شَرایِط سَخت قَرارِت بِدَم!هه
اَما دِلَم نَیومَد تو شَرایِط سَخت قَرارِت بِدَم!هه
- ۳۷۵
- ۰۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط