امضام😐 در ضمن اون"p" که ماله اسمه واقعیم یعنی پریا هست😄
امضام😐 در ضمن اون"p" که ماله اسمه واقعیم یعنی پریا هست😄 اون "k" هم که توی امضا هم بود نشانگر فامیلیمه😄 آخه اول فامیلیم «ک» هست😐
- ۸۷۴
- ۰۸ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط