لوئیس::بیخیال نی سان شرلوک اونقدرا هم جذاب نیست
لوئیس::بیخیال نی سان شرلوک اونقدرا هم جذاب نیست
لوئیس...اون جذاب نیست...برای من مثل بک ستاره درخشانه...همه جزئیاتش مو به مو...همش واسم جذابه اون موهای سرمه ای که مثل آبشار روی دوشش ریخته لبخندش اون چشمای اقیانوسی...همش برام جذابه
لوئیس...اون جذاب نیست...برای من مثل بک ستاره درخشانه...همه جزئیاتش مو به مو...همش واسم جذابه اون موهای سرمه ای که مثل آبشار روی دوشش ریخته لبخندش اون چشمای اقیانوسی...همش برام جذابه
- ۲.۸k
- ۲۷ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط