به شما هم این حس دست میده یا فقط من پیکان سوارم😂😂

به شما هم این حس دست میده یا فقط من پیکان سوارم😂😂
دیدگاه ها (۱۲)

اگه قرار باشه بین اینا ۳ تاشو انتخاب کنید کدوم رو انتخاب میک...

.از اونی که با بقیه فرق داشت چه خبر :)؟

البته احتمالش بالاست ک دقیق همین رنگو فقط داشته باشن😂😂

آیا کسی آنقدر دوستت دارد ک از جهان نترسی؟

حق والا حس بدی بهم دست میده 🎀بازنشر کنید

ولی این آهنگ حس آرامش میده...#اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط