شمعدونی های خونه مادربزرگ یک بوی خاصی داشت، خیلی مشتی بود
شمعدونی های خونه مادربزرگ یک بوی خاصی داشت، خیلی مشتی بود. بوش که میکردی انگاری عطر صدتا ادکلن خارجی میپیچید توی وجودت.
حیف،شمعدونی ها هم پیر شدن. حالا دیگه آرزوی داشتن خونههای حوض دار با گلهای شمعدونی و نشستن توی حیاط و چای خوردن رو باید به گور برد ..
حیف،شمعدونی ها هم پیر شدن. حالا دیگه آرزوی داشتن خونههای حوض دار با گلهای شمعدونی و نشستن توی حیاط و چای خوردن رو باید به گور برد ..
- ۲.۸k
- ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط