گ
گ
🟠 هیچکس حق ندارد با آمریکا مذاکره کند
امام خمینی رحمت الله
امام خامنه ای شهید
امام خامنه ای رشید
❌ هر کس تصور کند این حکم از زمان امام خمینی تا الان تغییر کرده است، یک نادان سیاسی است!
چرا غر میزنید مردم؟
چرا طلبکارید مردم؟
مگه خودتون رای ندادید؟
مگ خودتون اینارو انتخاب نکردید؟
حقتونه
نوش جونتون
لذت ببرید از انتخابتون
اون روزی ک رفتین انگشت مبارک رو استامپی کردین و قر میدادی و استوری میگرفتی و ...
این روزاتم باید میدیدی دیگه
غر نزن
انتخاب خودت بوده
خودت کردی که لعنت بر خودت باد
از جنگ فرار میکردی؟
سعی کردی کسایی رو انتخاب کنی ک از جنگ و مقاومت فاصله بگیرن؟
ب هر قیمتی برن دنبال توافق با دشمنت ولو اگ لازم باشه ضعف نشون بدن؟
نوش جونت
چشماتو باز کن
ببین
خوب ببین
جنگ اومده دنبال تو
دشمن اومده دنبال تو
فک کردی الان دیگه تفاهم و توافق و دوستی و خلاص؟
خیلی خری
فک میکنی دشمن ول میکنه یقه تورو؟
پس بشین بهش فک کن😉
دشمن بر میگرده
با قدرت و قوت بیشتر بر میگرده
با نقشه های تکمیل شده تر بر میگرده
مثل خرداد پارسال
مثل اسفند پارسال
دشمن بر میگرده
خودت رو لعنت کن
ک با خریت و نفهمی و بز دلیت
تر خشک رو سوزوندی
میدونی
خون خیلیا گردن ما ایرانیاس
اون روزی ک سید حسن برا انتخابات ایران گفت سرنوشت منطقه در دستان مردم ایرانه ، باید میفهمیدی منظورش چی بود
از روز بعد انتخابات تا الان و فردا و فرداها
تمام اون خون ها
گردن همونایی بود ک انتخاب بد کردن
یا انتخاب نکردن و با انفعالشون باعث شدن بدرد نخور ها رای بیارن
قیامت چ جوابی دارن؟
الله اعلم
خلاصه خاستم یاداوری کنم
اگ ب اینجا رسیده کار
اوله اولش ، دلیلش مردم بود
مردم اینارو ب قدرت رسوندن
با رای خودشون
با انتخاب خودشون
امام علی ع فرمود
مقابل دشمن خودتو ب خاب نزن
ک میاد بالا سرت و با لگدش بیدارت میکنه
حالا تو بازم خودتو ب خاب بزن
بیدار میشی
مطمئنم بیدارت میکنه
🟠 هیچکس حق ندارد با آمریکا مذاکره کند
امام خمینی رحمت الله
امام خامنه ای شهید
امام خامنه ای رشید
❌ هر کس تصور کند این حکم از زمان امام خمینی تا الان تغییر کرده است، یک نادان سیاسی است!
چرا غر میزنید مردم؟
چرا طلبکارید مردم؟
مگه خودتون رای ندادید؟
مگ خودتون اینارو انتخاب نکردید؟
حقتونه
نوش جونتون
لذت ببرید از انتخابتون
اون روزی ک رفتین انگشت مبارک رو استامپی کردین و قر میدادی و استوری میگرفتی و ...
این روزاتم باید میدیدی دیگه
غر نزن
انتخاب خودت بوده
خودت کردی که لعنت بر خودت باد
از جنگ فرار میکردی؟
سعی کردی کسایی رو انتخاب کنی ک از جنگ و مقاومت فاصله بگیرن؟
ب هر قیمتی برن دنبال توافق با دشمنت ولو اگ لازم باشه ضعف نشون بدن؟
نوش جونت
چشماتو باز کن
ببین
خوب ببین
جنگ اومده دنبال تو
دشمن اومده دنبال تو
فک کردی الان دیگه تفاهم و توافق و دوستی و خلاص؟
خیلی خری
فک میکنی دشمن ول میکنه یقه تورو؟
پس بشین بهش فک کن😉
دشمن بر میگرده
با قدرت و قوت بیشتر بر میگرده
با نقشه های تکمیل شده تر بر میگرده
مثل خرداد پارسال
مثل اسفند پارسال
دشمن بر میگرده
خودت رو لعنت کن
ک با خریت و نفهمی و بز دلیت
تر خشک رو سوزوندی
میدونی
خون خیلیا گردن ما ایرانیاس
اون روزی ک سید حسن برا انتخابات ایران گفت سرنوشت منطقه در دستان مردم ایرانه ، باید میفهمیدی منظورش چی بود
از روز بعد انتخابات تا الان و فردا و فرداها
تمام اون خون ها
گردن همونایی بود ک انتخاب بد کردن
یا انتخاب نکردن و با انفعالشون باعث شدن بدرد نخور ها رای بیارن
قیامت چ جوابی دارن؟
الله اعلم
خلاصه خاستم یاداوری کنم
اگ ب اینجا رسیده کار
اوله اولش ، دلیلش مردم بود
مردم اینارو ب قدرت رسوندن
با رای خودشون
با انتخاب خودشون
امام علی ع فرمود
مقابل دشمن خودتو ب خاب نزن
ک میاد بالا سرت و با لگدش بیدارت میکنه
حالا تو بازم خودتو ب خاب بزن
بیدار میشی
مطمئنم بیدارت میکنه
- ۴۲۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط