عاشق این خنده های لثه ایشم ヅ

عاشق این خنده های لثه ایشم ヅ
البوم رو گوش دادین ?
زیادی قشنگ بود :)
موهاش قشنگ شوده :)
نمیدونم بگم جذاب شده یا کیوت ^*^
مینسوکی زیادی خوبه :")
پیشی کوشولوی کیوت :^)
دیدگاه ها (۳)

جات تو قلبمه رفیق ❤ :]

......

حس خوبیه واسم:)))))))

_کیونگسو در برنامه رادیویی ”Park Myungsoo"🐧✨قربون اون خنده ه...

سلام قشنگام خواستم بگم که اگر آپارات دارید من اونجا پیج دارم...

بلک پینک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط