ادمای بی لیاقت رو با لیاقتاشون رها می کنم

ادمای بی لیاقت رو با لیاقتاشون رها می کنم
دیدگاه ها (۱)

🤞

هیچکی نباید بفهمه درونت چه غمی هست .....

احتمال داره فعالیت رو رها کنم

🥂🍬رها💕🧸لایک فراموش نکنید فهمیدن چه گفتم فردا چک می کنم😒☠

هر چیزی لیاقت می خواد 🤟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط