از من به تو نصیحت ،
از من به تو نصیحت ،
" تنهایی "
را بلد باش .
.
باورش دشوار است
اما برخی ،
اینگونه اند .
.
منظور شان از " نرو " دقیقا
" بمان " نیست .!!!!
" تنهایی "
را بلد باش .
.
باورش دشوار است
اما برخی ،
اینگونه اند .
.
منظور شان از " نرو " دقیقا
" بمان " نیست .!!!!
- ۱.۱k
- ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط