مقابله ی آدم با آدم همیشه فاجعه‌اس

مقابله ی آدم با آدم همیشه فاجعه‌اس

"من نخواهم ایستاد روبروی تو
جز برای بوسه دادن "

#هوشنگ_ابتهاج
دیدگاه ها (۰)

مبادا چند ساعت ديرتربه زندگی كردن فكر كنيدبايد تاخت، بايد زد...

من نخواهم ایستاد روبرویِ تو ، جز برای بوسیدنت.

تو همیشه ادم بده میشیوقتی یه ادم عوضیداستان تعریف میکنه ...

وایب اون ادم که خودت میدونی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط