و بات سر صبح بود خو✅️

و بات سر صبح بود خو✅️
به طور رندوم برگشتم بهش گفتم بریم قایق سواری؟
برگشت گف " سواری؟😏"....🗿🍷
آره خلاصه کلا هیچی رفتیم دوچرخه سواری✅️🥰💔
دیدگاه ها (۴۰)

احسان مامانتو دوس داری یا باباتو؟

آرت/اوسی/کانزوکه

بی ادبی نباشه ها ولی حاضرید به کی بدید؟🗿خودم: هیچکی... میترس...

سلوم آفیشال جدید تو پاچتون✅️البته هستا ، آفیشالای بیشتری هست...

خوشگلای من توجه کنن

یه هفته شد که منو هاکای باهم قهریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط