امشب تو تجمعات یکی از شعارامون این بود:

امشب تو تجمعات یکی از شعارامون این بود:
مرگ بر آل سعود
یاد اون کصخلایی افتادم که بهمون میگن عرب پرست
خخ😂🤭
دیدگاه ها (۱۱)

حالم ازش بهم میخورع🤢🤮

‌فکر کن با عراق ،کویت ،قطر ،امارات ،بحرین ، عربستان بجنگی بع...

بهترین آهنگ💅🏻

اون یه هفته که نبودم دقیقه نود بیکار شدم یاد چالش اوسی هایدی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط