+ سلام زندگی خوبی ؟

+ سلام زندگی خوبی ؟
- ......
+ دارم باهات حرف میزنم چکار به اون داری
دیدگاه ها (۲)

کاش اونقدری که تو ذهنم باهات حرف میزنم،میتونستم تو واقعیت هم...

اصن میدونی من چقد ذوق میکنم وقتی باهات حرف میزنم؟❤️🍃♥️|‌‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط