به مناسبت تموم شدن سیرک دیجیتالی اومدم اینارو بذارم و دوب

به مناسبت تموم شدن سیرک دیجیتالی اومدم اینارو بذارم و دوباره محو شم ولی خداوکیلی خیلی غم انگیز بود از بین اون همه کاراکتر جکس چرا باید انتزاعی میشد؟!؟! ولی خب مهم نی بجاش یه جاهایی خندیدم هاهاهاهاها(خنده مصنوعی) آره خلاصه که اومدم اینم بگم که چون بنده یه ساید سادیسمی از خودم دارم و اگر از این جور عکسا ببینم سادیسمم فعال میشه انشالله فردا یه وانشات از این عکس ها یا شاید هم پس فردا وانشات رو میذارم بعد دوباره در افق محو میشم همین دیگه بایی!!
دیدگاه ها (۰)

چه جالب من هنوز زندم!

در حسرت یه همچین چیزی بمانید که من خودم خیلی دلم خواستاینکه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط