وای عاشقشم…. خیلی ازش خوشم میاد نمیدونم چرا^_^

وای عاشقشم…. خیلی ازش خوشم میاد نمیدونم چرا^_^
دیدگاه ها (۱۱)

بچه ها لطفا بگین واسه آیفون هم ویسگون هست؟میشه نصب کرد؟راهنم...

بعضی وقت ها هست ک دوس داری یکی کنارت باشه… محکم بغلت کنه..بذ...

وای من خیلی خوشم میاد ازش مخصوصاً جلد ایرانیش

از فرشاد خیلی خوشم میاد عاشقشم

نمیدونم چرا از این آهنگه خیلی خوشم میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط