ببین

ببین
و بگذر
و خاطر
به هیچکس مسپار..!
#
دیدگاه ها (۱)

شده ای شبیه طعم گس قهوه ی دلخواهم ...کمی تلخی ،ولی ،عجیب میچ...

این برای تویی @pomni_joliکه هیچکس ادامه نمیده من موادو دوست ...

بگذر ز من ای اشنا...

بگذر از کسی که :))) 🤌🏻💔:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط