دلِم،، ئەرای مِەنالیم تنگ بێە

دلِم،، ئەرای مِەنالیم تنگ بێە
روژەِیلی کە ۆه جیای دِلەم سَەر زِەرانێم زَخم بیا
دیدگاه ها (۱)

خرمای قصرشیرین

ای جان برا نازی

بیانیت باششوه کی وَه خیر

خوری سر

دلم برات تنگ شده برگرد بیا🙊🖤

بیا...ای خسته خاطر دوست!ای مانند مندلکنده و غمگین...من اینجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط