میگویند نویسنده ها سیگار میکشند.....شاعر ها هجران....نقاش
میگویند نویسنده ها سیگار میکشند.....شاعر ها هجران....نقاش ها تابلو....زندانی ها تنهایی....دزدها سرک.....مریض ها درد...بچه ها قد...و من برای کشیدن ...عطر نفس های تو را انتخاب میکنم....
- ۱.۱k
- ۲۰ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط