سلام بچها من گوشیم خراب بود از فردا فعالیت شروع میشه

سلام بچها من گوشیم خراب بود از فردا فعالیت شروع میشه
دیدگاه ها (۰)

فالوشه✨

New post ✯لایک...

بچها گوشیم تو این چند روز خراب بود و روشن نمیشد دیگه بردم تع...

سلام بچها امیدوارم حالتون خوب باشه خیلی معذرت میخوام که نبود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط