اقا همه بهم میگن یتیم 😭 😭 منکه نمیدونم یتیم یعنی چی

اقا همه بهم میگن یتیم 😭 😭 منکه نمیدونم یتیم یعنی چی
من بابامو ازتو میخوام 😭 😭 😭
من یتیم نیستم منم بابا دارم بلند شو بهشون بگو عرفانم بابا داره😭 😭 😭 بگو فقط خوابیده بیدار میشه
میاد بغلم میکنه بهم شب بخیر میگه
بهشون بگو هرشب میاد واسم قصه میگه میره میخواب😭 😭 😭
من بابامو ازتو میخوام
چنتا داغو تحمل کنم اقایی
چقد اذیت بشم رو زپدرو مادرکه میشه باید به خیلیا حسودیم بشه باید سرمو پایین بندازم حسرت بخورم
چرا مگ چ گناهی کرده عرفان 😭 😭 😭
بابایی ببا عرفانت بهت احتیاج داره تورو خدابابایی😭 😭 😭
دیدگاه ها (۵)

نون مثل ندارمتبابایی😭

گاهی به خدا نفس کشیدن سخت استیعنی نفسی تو را ندیدن سخت استبا...

😭 😭

بابایی 😭

وارث خورشید پارت ۶ من عمو دارم! هیچ وقت بابا بهم نگفته ...

غروب قلب چپتر ۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط