صب زمستونیتون بخیر*_*

صب زمستونیتون بخیر*_*
دیدگاه ها (۸)

هیچ وقت نباید بہ اجبار خندیدگاهے بــاید با نہایت آرامش گــری...

*_*

هعی-_-وسط یه خواب شیرین بیدار بشی-_-

❤*_*خیلی دوسش دارم*_*❤

سلام و صب بخیر من برگشتم

😘😍 «بفرست واسه رفيق همیشگیت» صب بخیر رفیق قشنگم💕

#خوشبختی، به بودنها، شُدنها، و ماندنها، مربوط است نه به داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط