این اوسکول منو یاد انجین میندازه 👍🥰

این اوسکول منو یاد انجین میندازه 👍🥰
بخدا اخلاقش خیلی شبیه 😭🗿
موهاشم یکم شبی-❌😭😭😭
نظر شما چیه؟
از لحاظ قیافه و اخلاق؟
(اخلاقشم عصبی و مغرور (یکم) مهربون
خیلی کراش و البته خیلی قویه و میشه گفت رئیسشونه! )
نظرتون چیه شبی نی؟
(گاچیاکوتا)
.......؟؟
دیدگاه ها (۰)

وات؟ 💔

بچه های توکیو فن،لطفا بگید این کیه؟

گو یانگ چون+سئول اه 🛐✨

گو یانگ چون 🛐✨(۲)

"بوسه آتش بر گونه رز"part 4جونگکوک میره می‌شینه رو صندلیش.به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط