بارها

بارها
و بارها
کسی توی این دریاچه غرق شده
آدم ها اما
همچنان پشت به دریا می ایستند
لبخند می زنند به لنزها
و عکس می گیرند.
همیشه پشت همه ی عکس ها ی دو نفره
چند نفر
مرده اند .
دیدگاه ها (۱)

.دوستتو تگ کن و لپشو ماچ کن 😘 😍 .و تو باید اقلا یک دوست قدیم...

My NASTARAN

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط