من بهتر از این نمیشم یعنی این

من بهتر از این نمیشم یعنی این
نرجس اسکلم بهوش اومده:)
اونقد بهش پیم دادم اگه بهوش بیاد مطمعنم
میترسه...
دیدگاه ها (۱)

حالا که نری برگشتهکیا پارت میخوان؟

خرذوق ترینم ستیم بهوش اومدبلاخره همچی درس شد هیییی

چهارشنبه سوریتون به زیبایی این بشرسال خوب داشته باشید

نرجس بهوش اومدهاما ستی هنوز به دعاهاتون نیازداره ها

🔴لطفا اگه جنبه ندارین نبینین🔴آیکو با موهای کوتاه این شکلیهچق...

سلام مسئولان محترم ویسگون چرا هر کاری می کنم نمی تونم وارد گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط